Pendolino nr 53

Åker tåg nu igen. Ska upp till Vasa en sista gång innan jag åker till Tanzania :) Kan ni fatta att det bara är en månad kvar tills jag åker!!! Som jag längtar...
.
Stannade till i Helsingfors som vanligt och hälsade på min mormor och morfar. Vi åt memma! Måste nog vara rekordtidigt för mig i år. Men det är okej för jag är ju borta på påsken då man ska äta det :) Undrar hur man firar påsk i Tanzania?
.
Nu skulle det ju vara kul om jag hade någon fin bild att lägga upp här, men inspirationen är inte på topp för det just nu, så ni får nöja er med lilla mig... Håret är tovigt och jag ville inte alls fastna på bild. Men jag kan inte sitta och försöka hur länge som helst här på tåget, det kan börja se lite konstigt ut...
Ifall ni undrar vad jag har för rött märke på halsen så kan jag berätta för er att det inte är ett sugmärke. Sånt sysslar jag inte med. Faktum är att jag råkade klösa mig i går kväll då jag gick och sova. Dumt, jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0