Snabbresumé

De senaste dagarna har varit helt fulla, därav den dåliga uppdateringen.. Så här kommer en snabbresumé av de senaste dagarna:
.
I tisdags var det Fastlaskiainen. Det var en kamp mellan den lilla Angry bird-pulkan och hans små vänner och den stora Angry bird-pulkan. Den lilla vann :)

 
.
Onsdagen tillbringade jag främst på Tritonia. Väl hemma skrev jag mitt CV och ansökningsbrev innan jag for till Doobop Club med mina (Lottas) grannar och lyssnade på ett sjukt bra band!

 
Torsdag och fredag inleddes båda med handledning i skolan innan jag for på ett 8 1/2 timmars jobbpass i simhallen. På torsdagskvällen blev det middag på Amarillo med ett gäng härliga vänner och fredagskvällen tillbringade jag i sällskap med en godispåse med påsktema.

Dessutom skickade jag in en jobansökan i går :D
Trackback
RSS 2.0