Träna, sova, äta, gradu

Snart är det nog läggdags för den här gumman. Har varit duktig den här veckan både med att stiga upp i tid och att träna. I dag blev det flowin 55 minuter och i morgon både cxworx och poweryoga direkt på det! (Passbeskrivningar för den som är intresserad)
.
Mera spännande än så är inte mitt liv just nu. Bara träna, äta, sova och gradu, gradu, gradu... Men vi kan säga att jag ligger på sparlåga inför min Tanzania-resa! Då ni, då har jag något att skriva om! Om jag har tillgång till internet förstås...
.
Men i motsats till den Tanzanianska värmen; några bilder av isen på mitt sovrumsfönster som jag tog någon morgon.
Is på fönstret
Is på fönstret
Is på fönstret
Is på fönstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0