Varma minusgrader och ekvationer

Jahapp, jag har varit hemma i drygt 24 timmar och hunnit med en simträning och en tävling! Det blev några pers och det är alltid kul! Hur som helst så är det skönt att vara på holmen igen, lite varmare är det dessutom, bara 10-15 grader kallt :) Men jag kan ändå inte låta bli att drömma mig bort till värmen i Tanzania... Inte så länge kvar nu! Har ni föresten några frågor om det? Fråga gärna så ska vi se hur mycket jag kan svara på!
.
En sida ur mitt tränarhäfte. Så kan det gå när man låter vissa simmare klottra i det :) Själv har jag svårt att förstå varför man löser ekvationer på fritiden, men det är ändå inte mitt bekymmer!


Kommentarer
Postat av: Hanna hellbom

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/bli-vecka-06s-blogg.html#comment

800 - 1200 bes, länkning, 5 vinnare

2012-02-04 @ 17:12:05
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0