2012 års första inlägg :)

Här kommer en liten bildbomb från mitt nyårsfirande.
.
Dagen inleddes med simtävling i Mariebad. Jag har inte simtränat sedan 2007 och siktade på att simma under 35. Tiden blev på 34 och jag är nöjd så! Simmade alltså 50 fr)
Bilder från Ålandstidningens hemsida
.
Sedan for jag hem till mamma och pappa där vi åt gott, spelade spel och tittade på TV. Himla trevligt måste jag säga!
.
Sedan gick vi alla in till stan för att titta på fyrverkeriet. Jättefint var det!
.
.
Efter fyrverkeriet gick jag och Henni till Arken där vi tillbringade resten av natten! På vägen hem gick jag via Indigo och fick med mig en kille hem :) Den här dagen har han och jag tillbringat i soffan tittandes på TV. Jag har inte hoppat ur min pyamas än och har inga planer på att göra det heller!
.
Jag önskar er alla ett mycket gott nytt år och hoppas ni står ut med mig ännu ett år här på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0