Bildkris

Om en liten liten stund ska jag dra ur internetsladden och koncentrera mig på skrivandet. Hade tänkt gå till Tritonia men jag tror att jag blir hemma i alla fall. Men medans jag producerar flera sidor text (hehe) så kanske ni kan berätta för mig vad ni använder för program för att redigera bilder? Typ sätta in ramar, ändra färger, göra collage och såna saker, som den här ovan t.ex. Själv använder jag mig av Picnik men dom ska stänga ner den sidan så jag behöver något nytt!!! Så snälla, vad rekommenderar ni? Och om man ska ladda ner det så måste det fungera på mac...

Kommentarer
Postat av: Marie

jag blev så glad när jag såg att man nu fick använda hela picnik, men synd att de slutar förstås. Jag har annars laddat ner ett program som heter Picasion som är enkelt och fungerar helt bra, speciellt till kollage..men jag vet inte om det funkar till mac..

2012-01-24 @ 14:42:47
URL: http://marie.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0