Gårdagens roligaste

Var och såg film till Robin i går kväll. Svaije, Chriso och en av Robins vänner var också där och vi hade så himla kul! Har saknat att umgås med kilar, ibland är det så himla lätt! Dom har en humor som även jag delar för det mesta :)
.
Vi såg i alla fall en film, drack lite och sen for vi och åt lite nattmat. Vi funderade på om vi skulle fara till Ollis (som btw har höjt tisdagspriserna!!! En öl kostar inte 2€ utan hela 2,50€!!!) men det slutade med att vi stannade utanför och pratade. Och nu kommer det roliga :) Det kom fram en lång kille (och full!!) och pratade med Svaije och efter en stund kom hans tjej. Den här fulla killen presenterade sina "nya vänner" för henne och när han kommer till Chriso kläcker hon ur sig "Jag vet, det är min mattelärare". Jag trodde jag skulle dö av skratt!!!
.
Matteläraren och jag



Kommentarer
Postat av: lotta

hahaha precis det som chriso varit radd for! :D

2012-01-22 @ 05:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0