Yoga på hög nivå

Det blev en lång härlig lunch med Jossa på Havtorn idag. Sen for jag på te och enkätgenomgång till hon som driver projektet som jag utvärderar i min gradu, man skulle kunna kalla henne min åländska handledare! Nästa vecka ska jag troligen göra min undersökning! Jippi!! Nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli färdig. Jag vet, klockan är jättemycket, men så kan det gå ibland. Det är ju ingen idé att äta tidigare om man inte är hungrig :)
.
I morgon ska jag dra yoga för simmarna i en timme. Det ska bli spännande, lite trist bara att jag har ont lite här och där men jag har Jossa med som ska vara mitt visningsexemplar ;) Kika på videon här under så ser ni lite ashtangayoga :) Många av sakerna har jag aldrig gjort, en del saker vet jag inte ens om hör till ashtanga, och många saker är ju helt sjuka! Inspirerande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0