Gatufesten i bilder

Här kommer en hel drös med bilder från Gatufesten. Det har varit en helt fantastisk vecka som ställer höga krav på Rockoff om två veckor, fast det fanns ju inget Farbror Fläsk här förstås :)
 
 
Om man har plattat håret och det regnar så behöver man ett paraply... Det förstår alla tjejer! Men har man inget så får man uppfinna ett :) Sicken tur att man har snälla killar med sig då
 
Looptroop Rockers
 
Hoffmaestro
 
Sean Paul stängde Gatufesten och det var helt galet! Massor med folk, jag tappade en sko efter typ 5 minuter så ni kan ju tänka er att jag har ont i fötterna i dag...  Tappade också kameran mitt under spelningen, men tack och lov så kände jag den med min skolösa fot så jag fick tillbaka den, helt otroligt.... Hade varit så ledsen om jag hade tappat bort den!
 
Sen blev det dans hela natten lång på Oscar eller nåt sånt, och innan vi gick hem åt vi den legendariskt goda wokade älgen. Så sjuuuuuuukt gott!
 
Kvällen avslutades med efterfest på trappan, till 6 i morse. Lite småsliten jättesliten är man i dag, men det är väl så det ska vara efter en veckas festival!

Kommentarer
Postat av: lotta

hej! de ser ut att ha vari SJUKT roligt!!! du får berätta mer åt mig i någå skede :))

Svar: De ska jag absolut göra!!! T.ex. på Svaijes fest!
Fanny

2012-07-11 @ 08:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0