Gilla läget

Det är riktigt mysväder ute just nu. Så tråkigt bara att man inte har någon att mysa med... Saknar det verkligen, att sitta uppkrupen i en soffa tillsammans med den bästa framför en bra film, med något gott att smaska på och ett glas vin i handen. Jag kan fixa allt utom den där bästa, och surprise surprise är det den jag saknar mest :) Jag är en riktig förhållandetjej som inte trivs med att vara ensam... För drygt 3 år sedan, då jag inledde mitt senaste förhållande, sa min fina vän Lotta (när ska vi komma ihåg att ringa varann riktigt? Tur att vi ses i helgen! Och ja, jag skriver till dig här nu för att vi aldrig hinner prata :) ) att jag blivit mycket lugnare i själen sen jag träffade honom. Och det stämde nog. Men det var då, nu är nu, det är väl bara att gilla läget och uppskatta det goda i livet :) Jag ska ju faktiskt flytta till en egen lägenhet om två veckor! Och börja mitt nya jobb som lärare om lite mer än två veckor!
 

Kommentarer
Postat av: lotta

jaa e vi dåliga eller e vi usla på det?! men ja sa faktist det samma här en dag, att tur att du kommer ti stugan också så hinenr vi catch up x1000. :) o vet du du hittar nog de där lugntet igen, sen kan du se tillbaka påallt o njuta lite extra mycket. <3

Svar: Jag tror vi är lite uslare än uslast... Längtar såååå till helgen!!! Puss <3
Fanny

2012-07-16 @ 12:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0