Lördag

I går kväll for jag först ut till Staffans tjejs stuga och grillade och chillade. Vi var alla rätt slut efter fredagen och det var himla skönt att bara vara. Utsikten var det inget fel på heller:
 

Nog för att jag har en snygg bror, men det är det som är bakom honom som jag syftar på :)
 
Sen for jag vidare till Henni och hennes killes hus och chillade vidare där. Utsikten var inte att klaga på där heller:
 
 
Även om den ibland stördes av 4 nakna killar lite nu och då som stod och slog ut golfbollar i vattnet... 
Det är så dom gör i Geta...
 
Sen eldade vi lite krut och hittade en liten padda som vi döpte till Rolf

Nu ska jag iväg till stallet och fixa i ordning för en ny häst! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0