Mirrors

Hemma hos mamma och pappa håller huset på och målas om. Och i går då pappa spikade fast någon bräda träffade han nån kabel eller nåt som gjorde att halva huset blev utan el. Det var ju inga större problem under dagen, men inatt när jag skulle gå och sova! Lampan funkade ju inte i badrummet så man måste använda en ficklampa!!!
 
Jag är en sån som aldrig går in i badrummet förrän lampan lyser... Vågar nämligen inte titta i spegeln... Det beror ju såklart på alla skräckfilmer jag sett :) Nå, inte blev det ju bättre att stå där i ficklampsskenet och borsta tänderna inte. Så jag gick till mitt rum och gjorde det. Huj!
 
Nu är det i alla fall ljust igen och det finns inga spöken vare sig i mitt huvud eller i huset. Tror jag kan vara glad att jag inte sett filmen Mirrors. Hade den på datorn i drygt ett år en gång, men tog bort den innan jag sett den, hehe.
 
Nu ska den här tjejen ut och klippa gräset, igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0