Ny header

Det var tydligen inte jag som lyckats göra något fel med bloggdesignen utan det är flera andra blogg.se bloggar som har samma fel. Men hur som helst så gjorde jag en ny header för det var verkligen på tiden... Dock är den ett hastigt verk gjort på 10 minuter. Men säg gärna vad ni tycker om den ändå! Jag hoppas jag får tid att göra den lite bättre, men just nu får den duga!
 
Över till något annat. I går kväll avgjordes kusinkampen som blev på hälft förra gången. Vi började med den sista leken, fyllde sedan magarna med mat på Äventyrsgolfen och avgjorde tävlingen med minigolf.
Jag kom trea i minigolfen men sist i kusinkampen :) Men kul var det! Speciellt då Henni plötsligt utbrister "Fanny vet du om att du har hål i byxorna?" Som vi skrattade, för stort var det! Och inte blev det ju bättre (eller jo lite, men inte mycket) av att jag knöt tröjan runt höfterna då, och den hade tydligen fågelskit på sig! Det är inte lätt när det är svårt.
 
Men vem vann Kusinkampen då? Jo det gjorde ju Staffan. Stolt var han, med all rätta! Men nästa år ska vi nog kora en annan vinnare (mig!).

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar nya headern! Riktigt mycket :) Alltid kul att förnya sig lite :)

Svar: Du är så välkommen så!
Fanny

2012-08-01 @ 23:08:31
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: lotta

jag gillar också headern! o ja gillar vårt samtal igår! :) <3

Svar: Me too! Vi måste ringas oftare!! Jag var och kollade internet till luren i dag, men den e för gammal för dom apparna man behöver sen :) Kanske jag köper mig en ny telefon till födelsedagen sen :P
Fanny

2012-08-03 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0