Oerhört häftig onsdagskväll...

Var just ner till stan en sväng. Fick inte med mig någon eftersom alla antingen skulle gå in på området eller stanna hemma, så jag for ensam. Tragiskt. Men Norlie & KKV spelade bra (hade gärna varit på insidan) och Svaije höll mig sällskap i cybervärlden så det gick helt ok. Men jag hade nog föredragit att umgås med någon på ritkigt :)
 
Nu sitter jag i alla fall hemma igen och bara för att jag är bitter för att jag inte är på Rockoff så tog jag en Rockoff-öl. Snart börjar dessutom Morden i Midsomer så då kanske jag spexar till det med ett glas vin! Uuuuu.. :)
Kan ni inte skriva nåt kul i kommentarsfältet så jag har nåt att sysselsätta mig med? Kommer du inte på något direkt kan du ju skriva om det roligaste du varit med om på en festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0