Reykjavik

Tänkte att jag skulle visa lite bilder från Reykjavik. Jag hade inte några nämnvärda förväntningar på staden innan jag kom dit, men nu i efterhand kan jag bara säga att jag gärna skulle åka tillbaka dit! Det är en fin stad, med grymt vacker omgivning och många mysiga gator. Det fanns också många gator och hus som definitivt inte tilltalade mig, men man kan ju välja att inte gå på de gatorna. Vi besökte också den kända kyrkan (som jag inte hade hört om förut, hehe...) som finns där, och hujedamig vilken orgel det fanns där!! Helt enorm... Ja, ni får se på bilderna så förstår ni.
 
Vi var också in i konserthuset Harpa. En enorm byggnad i glas, mycket imponernade. Här hade man bra kunnat sitta och dricka ett glas vin i midnattssolen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0