Sleepover

I går kväll kom den här damen över för att bada lite bastu och sen åt vi ost och kex och drack vin! Meningen var att hon skulle fara hem på kvällen, men dricker man vin så får man inte köra och hon sov över istället :) Ojoj vad längesen det var! Och kul var det också!
 
I dag har jag varit på spinning. Under uppvärmningslåten kände jag hur orken i mina ben tog slut, men på något mystiskt sätt så orkade jag hela passet ändå, trots att det var 45 minuter stående!!! My god... Minns inte när jag senast skulle ha svettats så, men nu känns det bra! Just nu ligger jag ute på gården, solen försvann just men det är otroligt nog rätt varmt så jag orkar inte gå in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0