Tisdagens sysslor

Hej på er! Hur har ni haft det i dag? Själv inledde jag morgonen med ett svettigt bodypump pass! Det är så skönt att träna på morgonen då man sen har hela dagen framför sig att fokusera på något annat.
 
Besökte även Ellida och hennes killes renoveringsprojekt, hjälpte till med lite småsaker, åt middag med dem och njöt av att inte känna några måsten! Avslutade kvällen med att besöka Gandalf och Järki. Dom var så söta så, på ritkigt myshumör så även jag fick en del myssug mättat :)
 
Nu halvligger jag i soffan, tittar på Project Runway, äter choklad och funderar på om jag ska ta ett glas vin eller en öl. Eller så går jag och lägger mig, det beror på vad som kommer på TV sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0