Att rida islandshäst på Island...

...är något jag vill göra igen! Det var 1 1/2 timme av ren lycka! Men det märks att det var ett tag sen jag red (typ 7 år!!) för jag har ritkigt svårt att sitta plus att träningsvärken i ljumskarna börjar ta form. Men det var det värt, hundra gånger om!!! Här kommer lite bilder.
.
Jag och min Margaret (jag vet, väldigt isländskt namn...)



.
Vädret var på topp också! Jag hade på tok för mycket kläder på mig, speciellt med tanke på att jag fick jobba rätt hårt med min häst också! :D



.
När vi kom tillbaka efter ridturen och släppte lös hästarna var det tävling i vem som kunde rulla över, min häst vann :D



.
En annan duktig och superfin häst! Älskar den där färgkombinatinen!





.
Jag har länge tänkt ta upp ridningen, och nu ska jag verkligen göra det! Ååååh, så roligt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0