Blue Lagoon

Nu har jag äntligen kommit hem och OJ vad trött jag är! Det blev inte många timmar sömn i natt och inte kan man ju sova på dagen heller. Eller ja, andra kan, men jag somnar väldigt sällan, trots att jag är trött... I kväll blir det dessutom lite kalas här hemma för pappa och hans bror som fyllde år i torsdags så det finns ingen tid för sovande.
.
Om en stund borde jag väl äta lite middag också, men först tänkte jag lägga upp några bilder från Blue Lagoon. Vi avslutade vår Islandsvistelse där med ca 4 timmar slappande. Sååå skönt! Kvällens fail-kommentar var en kvinna som vi pratade med som frågade oss: Do you know what kind of rocks it is here? Jag bara undrar vem som kommer till Island utan att veta att det är en ö som till stor del består av stelnad lava??
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0