Ingen ledig tid

Nej, just nu har jag inte riktigt tid att blogga. Jag har jobbat hela dagen både i går och i dag. Sen har jag tränat direkt efter jobbet och efter det är det redan sovdags. Trött är jag också så kreativiteten är inte ritkigt på topp :) Här är t.ex. två tecken på trötthet: 1) när man skriver 2006 istället för 2012... 2) när man hittar en skärmdump på skrivbordet som man inte medvetet tagit... (och det kommandot gör man inte i misstag på en mac...)
 
Nåväl, några positiva saker den här veckan är i alla fall att blogg.se ändrats och jag kan numera svara på era kommentarer direkt under, så in där och kika från och med nu då ni undrar något! Det andra positiva som hänt den här veckan är att jag fått mina avhandlingar och skickat dem till Vasa!
 
 
Väldigt tunna var dom dock, och orsaken till det såg jag då jag öppnade dom: texten är tryckt på båda sidor av pappret, trots att det bara ska vara på ena sidan... (jo, det hade jag sagt till tryckeriet..) Men jag hoppas att det inte påverkar något, dessutom är det mer miljövänligt och så tar den mindre plats i bokhyllan :) Fast det ser ju ut som att jag gjort ett jättelitet arbete jämfört med dom andras avhandlingar :( I morgon ska jag i alla fall skriva mitt sista prov och sen är jag färdig med min utbildning!! Men ni behöver inte gratulera mig ännu, för min examen får jag först till hösten! Den ska ju läsas och godkännas av en massa personer och dom ska ha semester först.
 
Nej nu ska jag sluta ta upp eran dyrbara tid med mitt svammel och gå och sova... Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahaha, jaa om man skriver 2006 istället för 2012 är det faktiskt riktigt illa! :P Eller ja, skärmdumpen är faktiskt också sjukt imponerande! xD hihi

Svar: Ja e rätt så stolt över mig själv :D
Fanny

2012-06-19 @ 21:15:09
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: Charlie

Hördu jag vill gärna läsa din gradu om man får?

Svar: De får man absolut! Det gör mig bara glad att höra att någon vill läsa den :) Skickade den just till din mail! Tack!
Fanny

2012-06-20 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0