Mitt första isländska ord: snyrtingar

Nu är jag äntligen på Island! Resan gick bra, trots att inflygningen och landningen var den skumpigaste jag kan minnas att jag någonsin skulle varit med om, men det gick bra! Satt tyvärr inte vid fönstret, så det blev inga bilder på glaciärerna från luften. På hemvägen flyger vi mitt i natten. Först tänkte jag att tusans, då ser man ju inte heller nåt, men sen kom jag på att det är midnattssol här  :D Så jag kommer att se hur mycket som helst!
.
Väl på flygfältet skrattade jag åt det isländska ordet för toaletter: snyrtingar, och sen blev jag ännu mera glad då jag såg att dom har en Victorias Secret affär här! Synd bara att jag egentligen inte har några pengar att handla för.. Men nåt ska jag nog hitta där ändå :)
.
Har inga bilder härifrån än, sitter i bussen utanför Keflaviks flygfält, men här är en från min förra resa! Jag med Odemary i famnen, och sen är det Nurdin, Gasper (tror jag) och Godbless från vänster.
(Ny kategori: Island -->)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är jag lite avundsjuk på dig igen- Island är ju drömresa för vem som helst,åtminstone för mor din. Skönt att du är framme och lycka till med allt! Kram

2012-06-11 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0