Rosella

God morgon från en småsömning Fanny. Hade lite svårt att somna i går, så klart, så det var rätt jobbigt att stiga upp. Men nu sitter jag i alla fall på Rosella och väntar på att dom ska kasta loss. 15.20 (18.20 finsk tid) landar jag på Keflaviks flygplats. Reser ju som sagt ensam men jag har sysselsättning, ska göra klart min presentation till torsdagen! Jag har ingen aning hur det kommer att vara med internet på Island, men jag har datorn med så finns det internet ska jag förska komma ihåg att uppdatera lite :)

Kommentarer
Postat av: lotta

ha en super resa! o LYCKA TILL med presentationen! :)))) kram!

2012-06-11 @ 10:23:07
Postat av: sarah

Åhh lycka till med allt där borta :) å tack för dina stödande ord<3

puss

2012-06-11 @ 16:49:07
URL: http://srhlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0