Så lite tid

Är inne i en sån period nu då jag inte riktigt har tid att blogga något. Kanske inte lust heller då det inte händer så mycket mer än att jag jobbar, tränar, äter och sover. Kul liv... Men nästa vecka ska jag vara ledig och ha kul istället! Då ska jag till Sundsvall :) Om jag har tid att blogga då är en annan femma, men det får vi se sen!
 
Har just varit på ett pilatespass. Hade tänkt köra lite på gymet efter det, men var så trött i kroppen och passet var rätt hårt, så jag skippade det. Nu blir det träningspaus i 2 dagar istället, mycket behövligt! 
 
Och så en helt random bild
Ni vet när man tittar på fotboll på TV och det surrar så där konstigt från publiken. Så låter det i vår Gullregn på gården. Humlorna har mycket att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0