Sommar och sol

Kom just hem från jobbet och det första jag gjorde var att sätta mig i soffan och njuta av känslan av att vara ledig i drygt 1 vecka! Så skönt att det inte ens gör något att det regnar i dag, bara det är fint nästa vecka, speciellt i Sundsvall!
 
På jobbet var det lugnt i dag. Jag och Jocke hade tävling i vem som oftast pratade om vädret med kunderna (då man satt i kassan...), och då fick man inte påbörja den diskussionen själv. Jag vann! Trots att han satt där nästan hela tiden :) Tur att man är lättroad...
 
Även om jag inte bryr mig om att det regnar i dag vet jag att många andra gör det. Så därför kommer här ett axplock av förra sommarens bilder. Det skadar ju aldrig att drömma sig bort till soligare dagar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0