Torsdags-update

Hejhej väldigt mycket hej! Det är lite tomt här på bloggen just nu, men jag har inte riktigt tid med att knåpa ihop några inlägg just nu. Har alldeles för mycket på gång med de sista grejerna med gradun och förberedelser inför Island. Sen händer det ju inte så mycket mer än att jag bara jobbar med gradun så det finns inte så mycket att skriva om :)
.
Men den här veckan har jag i alla fall kommit igång med träningen igen, och det är superskönt. Sover som en prisessa på nätterna! I kväll blir det också bowling med simmarna, kul kul! Och i morgon blir det kusinträff. Årets kusin ska koras, kommer bli fantastiskt! Känner att det är mycket kul på gång här nu, och jag ska försöka dela med mig av allt det! Kan ju börja med den här bilden, ibland är det helt ok att skriva gradu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0