Festat med EMD

I natt drömde jag att jag gick på fest med Kissie. På festen träffade vi Danny och Eric från EMD och en kille till, kanske det var han på M. Haha, sjuka drömmar man kan ha...
.
Så kul ska vi i alla fall inte ha just nu, sitter på biblioteket och skriver. Mamma och Syster skulle gå ut och gå, och jag hade gärna följt med dom istället. Det är riktigt skönt ute trots att det är grått och dimmigt. Men det är 2-3 plusgrader och riktigt fräsht och varmt eller mjukt i luften! Svårt att förklara :) I kväll skulle jag i alla fall vilja gå ut en sväng. Sista gången innan resan liksom! Sen blir det inget sånt på 2 månader. Problemet är vem som vill komma med? Det måste vara på Åland då så klart... Någon sugen? :)
.
Min arbetsplats i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0