Forsta dagarna

Vi har hunnit ga runt litegrann har i Moshi. Vi forundrar verkligen av kvinnorna och mannen som gar runt sa har lite overallt.



Vi provade ocksa, vad tycks? Barnen skrattade i alla fall at oss :) Men Vicky, hon som tar hand om oss, sa att hon skulle lara oss!



Pa var gard dar vi bor hittade vi sana har sma sota kaniner! Supergulliga! Dagen innan hade vi dock atit en av hans kompisar... :( Sa vi lar ju fa denna till middag nagon dag ocksa.



Dom har ska vi ocksa ata, men det kanns lite battre...



Och jag vet ju att ni vill se mer bilder pa dom helt underbara barnen sa har kommer det ett gang!





Vaggarna har flera fina och praktiska malningar.




Den har lilla godingen heter Barack!




Dom lite aldre barnen i arskurs 7.




Nu ska jag sluta har, men fler bilder och sakert mer berattelser kan ni lasa har pa Julias blogg --> klick!

Kommentarer
Postat av: Henni

Det är så kul att läsa om ert Afrikaliv! Jag hart läst dom tidigare inläggen också men hade inte tillfälle att kommentera då..

Ni verkar ha det så bra och det känns så bra för oss här hemma! :)Barnen är helt underbart söta!! Mamma sa att du vill ha en bild på familjen vår, men hur vill du ha den? Vart ska jag skicka den?

Jag tycker det är lite hemskt det där med kaninerna, men det är väl så det är. Mat!

Fortsätt uppdatera oss lika bra som hittills! :D

Många kramar!! Och vet du.. det känns fortfarande inte som att du verkligen är där, jag har inte riktigt förstått det ännu. Haha. Undrar när det ska hända! :P

2012-03-21 @ 18:02:06
Postat av: Peter

Hej! Hoppas ni har det bra, de ser iaf ut så:) Kul med mycket bilder, mera sånt!

Ha det fint å ta hand om er! Kram

2012-03-21 @ 21:44:51
Postat av: Jossa

Oj, det ser jättesvårt ut att bära saker på huvet! Men frågan är ju när ni ska skaffa såna underbara kläder som de som kvinnorna på bilden har :) kramar från ett soligt Göteborg.

2012-03-22 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0