Framme!

Nu ar vi antligen framme! Flygresan gick finfint, kan verkligen rekommendera Qatar Airways, mycket bra service! Sista flyget, fran Nairobi till Kilimanjaro Airport flog vi med Kenya Airways (typ) och dom fick ett stort plus for att de flog runt Kilimanjaro sa att alla i planet fick se! Nara flog vi ocksa!



Val framme i Moshi blev vi varmt valkomnade av Vicky Malli som ar var vard har! Hon visade oss stan, hjalpte oss med telefonkort (sa mitt finska fungerar inte har nu, men jag kan kolla den ibland). Har ar tva bilder fran huset, toan (you just gotta love it...) och vart sovrum. Som ni ser ar det en tredje tjej med oss, sa vi kommer att vara tre! Mathilda ar hennes namn :)





Hinner inte skriva mer nu, men lagger upp en sista bild pa en typisk gata i omradet dar vi bor. Och en sak kan vi bekrafta harifran, barnen springer efteross, glada och vinkande! Och dom ar verkligen huuuuuuuuuuur sota som helst!



For ovrigt kan jag meddela att har ar sjukt varmt. Lokalbefolkningen vantar pa regnperioden som ska borja just, och efter knappt en dag gor jag ocksa det :) Lite kontrast mot hemma! Runt 30 grader har det nog varit i dag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

jeejee! spännande! såna vessor fanns de på bali också. benmuskel träning! :D hihi

ska bli kul att läsa meeeera :D kram!

2012-03-17 @ 16:18:13
Postat av: Hanna

Kul att ni äntligen är där och att resan har gått bra! (hej jag låter som min mamma) Väntar med spänning på fler uppdateringar! :)

2012-03-17 @ 22:41:28
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0