Time for Africa

Nu är sista bastund badad, sista duschen duschad och snart är det sista natten hemma. Får se om jag sover nåt alls :) I morgon tar jag, Julia och pappa morgonbåten äver till svenska sidan. Pappa kör oss till Arlanda och där går vårt flyg 14.50 med destination Doha, Qatar. 2 timmar blir det där innan vi flyger vidare till Afrika. Vi landar på Kilimanjaro flygfält 9.00 på lördag morgon. (I Tanzania är vi 1h före Finland då det är vintertid, men då det ändrar till sommartid har vi samma tid!)
.
Jag lovar att försöka uppdatera så mycket det går, men jag har ingen aning hur ofta vi kommer att fara till nåt internetkafé. Så till nästa gång, ha det toppen!
.
Nu: Time for Africa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0