5 tröjor och 3 shorts

Första hela dagen hemma är snart över. Ja jag vet att klockan bara är 10, men snart måste jag gå och sova... Speciellt efter det glas vin som jag sitter och smuttar på nu :) Men så gott det kan vara med vin då man inte druckit det på länge!
.
Vill ni veta vad det skönaste med att komma hem var? Jo att ha mer än 5 tröjor och 3 shorts att välja på i garderoben! Att få sätta på sig jeans och långarmat, att fixa håret och sminka sig lite... Att känna sig fräsch helt enkelt :) Men en annan sak som också är härligt, det är mitt duntäcke som väntar på mig i sängen! Helt underbart...
.
Första bilden på en återigen fräsh Fanny :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, vad skönt att du är hemma och är fräsch igen ;) Och jag förstår att du åt rågbröd med leverpastej till både frukost och lunch - det är ju så förbannat gott! :D

2012-05-17 @ 10:18:09
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0