Äntligen hemma!

Hur trött jag än var i går så var känslan av att ha kommit hem helt underbar! Som jag saknat allt och alla! Det blev kantarellsås och kokt potatis till middag, bastu på kvällen och lite presentutdelning. Nu skulle jag helst av allt bara fara runt och träffa alla som jag saknat, men det måste tyvärr vänta till juni, nu är det graduskrivande som står på schemat... Men först ska jag lägga upp några bilder från de sista dagarna.
Lite rasta-style på menyn :)
Sista kvällen i Nungwi
Zanzibariska dörrar
På flyget från Zanzibar till Dar es Salam. Ett 12 personers litet propellerplan där man inte kunde sitta med knäna rakt fram :) Förutom Julia då som fick sitta framme med piloten!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Heej och välkommen hem! :) Förstår att du har mycket nu, men ifall du ändå kommer på att du har tid att komma en sväng till Vasa på helgen så e du hjärtligt välkommen på födelsedagskalas till mig på lördagen! Sku vara skoj att ses! :)

2012-05-16 @ 12:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0