Bastutragedin

I går kväll var jag över till Ellida på besök och sen kom Julia lite senare också! Jag och Ellida har som tradition att vi badar bastu när jag är där, så det var ju klart att vi skulle göra det igår också. Och vet ni vad som hände!?!?! Jo spisen börjar brinna!!! Usch, det blev som en spraksticka där mitt bland stenarna! Som tur var så var Ellida snabbtänkt och stängde av spisen så inget farligt hände. Det värsta var ju att vi inte kan bada bastu mer... Typiskt liksom.
.
I dag sitter jag och funderar på varför jag har träningsvärk i vänter biceps. Har ingen aning. Har väl fått det av bilkörningen eller något sånt, så dåligt tränad som jag är nu. Det finns nog inga många muskler kvar i den här kroppen just nu :) Eller kanske jag fått det av graduskrivandet!?! Så måste det vara. Bäst att träna lite mer... Inte länge kvar nu tills den faktiskt är färdig!
.
Arlanda på väg till Tanzania - Arlanda äntligen hemma!

Kommentarer
Postat av: lotta

jaa-a helt klart två afrikaner som återvände hem ;)

2012-05-20 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0