Mellandag

Jag brukar aldrig dricka battery, men i natt var det den som höll mig vaken i graduskrivandet. Dock smakade det som att jag satt och drack Knutsboda och det väckte en bunt gamla minnen :)
Halv 3 skickade jag in min gradu för opponering för om en vecka ska jag presentera den och sen vet ni, sen är det inte länge kvar tills den är klar!
.
I dag ska jag dock inte skriva lika mycket. Ska fixa lite pappersarbete så att jag får ut min examen och så ska jag gå lite på stan! Och hoppas att jag får tillbaka hörseln på höger öra. Dumma förkylning... Ha en bra dag så hörs vi i kväll, kanske med lite shoppingbilder :)

Kommentarer
Postat av: lotta

krya på dig! i badrummet i vita korglådan finns de all världens mediciner mot förkylning, så de bara ti prova ;D

2012-05-22 @ 10:07:34
Postat av: Henni

Vad skönt att ha den inskickad! Inte mycket kvar nu :D

Och vilken fiiin bild! :))

2012-05-22 @ 10:10:07
Postat av: Jossa

Yey! Grattis! Känslan av att ha skrivit klart ett så stort arbete tycker i alla fall jag att är ovärderlig. kram

2012-05-22 @ 11:25:39
Postat av: Auntie BePe

Wau Fanny, nyt lopputyosi on pois kasistasi ja muiden arvosteltavana. Varmasti hieno tunne! Kiva kun hemmottelit itseasia shoppaamalla, olet ansainnut sen gradun ponnistusten jalkeen. Hali

2012-05-23 @ 06:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0