Live as though heaven is on earth...

Fler såna här dagar tack! Fick en toppenstart på dagen då jag chattade med föreståndaren och barnen på barnhemmet vi var på i Moshi. Saknar dem så mycket!
Sen har jag varit på stan. Lunchade med Ronja och gick sen runt i lite butiker (igen...) och hittade bland annat ett jättefint armband!
Jag stod och valde mellan det och ett annat med texten LOVE...as though you never been hurt. Men jag kom fram till att jag gör det ändå, utan att någon/något behöver påminna mig om det!
.
När jag kom hem läste jag lite gradu och nu sitter jag här och väntar på att fara iväg på fest medan jag smakar på en Savanna :) På kvällens schema står Eurovisionsfinal och troligen utgång. I dag mår jag bra, ha en trevlig lördag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0