Packa väskan en gång till då

Då var det dags att börja packa igen för 2 veckor i resväskan. Ska upp till Vasa en sista gång för att skriva klart gradun, presentera den och fixa lite småsaker så att jag får min examen! Så förhoppningsvis är mitt nästa besök till Vasa efter det här en nöjesresa!!
.
I går kväll satt jag och gick igenom bilder från Tanzania. Jag hade över 2000 bilder, men nu är jag nere i bara 1555... Jag har dock bara kommit till safarin så förhoppningsvis får jag ner antalet lite till. Fast då har jag inte gått igenom Julias bilder än, och för att inte tala om att jag inte ens har fått Mathildas bilder! Gjorde i alla fall ett collage på safarins enligt mig finast djur, zebran.
(Och jo, man får fortfarande kommentera fastän jag kommit hem från resan :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0