Perfekt avslutning på den underbara lördagen!

Vilken toppenkväll jag hade i går! Festen visade sig vara ett smyckesparty (ni vet som tupperwareparty fast med smycken!) och jag är inte den som tackar nej till att titta på fina smycken :) Sen tittade vi på Eurovisionen och det var så kul att Loreen vann! Eurovisionen tog ju slut mitt i natten men några av oss for ändå till Ollis. Och trots att vi inte kände någon där så var det kul! Vi stängde stället och så cyklade jag hem, med en sväng via sjön här utanför. Det var så fint då det var alldeles spegelblankt, varmt i luften och ljust ute. Vem hade kunnat tro att den här är tagen halv 5 på morgonen liksom?
 
 
Nu ska jag ta en dusch, och sen blir det till att jobba med presentationen till morgondagens gradupresentation! Wish me luck!
Trackback
RSS 2.0