Sista dagen i Vasa

Gårkvällen var riktigt lyckad! Det blev inget Strampen, för det var för kallt. Men det blev Amarillo och Ollis istället! Träffade massor med folk och jag kan bra säga att det blev sent (eller tidigt?) och att jag är rätt trött i dag. Och att jag spräckte byxorna i går... På Ollis... Superkul... Men allt annat var jätte roligt!

Marie in action.
Mot slutet tappade vi känseln i fingrarna och det blev lite svårt att kasta pinnarna..



I dag sitter jag i skolan och skriver på min gradu. Sista dagen här i Vasa, för i natt åker jag hem till ön. Men först ska jag träffa Lotta! Allt för länge sen sist...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag spräckte också byxorna sist jag var till Ollis! :D Det måste vara något med stället..

2012-05-30 @ 14:48:05
URL: http://annelikurula.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0