Sol i Vasa

Och vad gör jag? Jo jag sitter inne på Tritonia och tittar ut... Några dagar till i den här stilen sen tar jag faktiskt sommarlov. Har en fullspäckad vecka framför mig (jag vet att det är helg här först men i nuläget är det något som prioriteras bort för min del) med gradupresentaion på måndag och sen några dagar då jag ska göra de sista ändringarna i min text innan jag binder in den till en liten bok :) På torsdag kommer jag hem till min lilla ö och på fredag tar min stora (Neeej jag skoja bara, han kommer alltid att vara liten!) lillebror examen! Så mycket spännande saker på gång!
.
Här är föresten en del av familjen som vi bodde hos i Moshi

Emma (mamma), Jack (son), Vicky (syster till Emma och den vi egentligen skulle bo hos), Victoria (kusin till sönerna tror jag) och Nelson (son).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0