Stone Town

Goda nyheter! Jag har hittat en dator dar man kan overfora bilder! Sa har kommer forst nagra fran Stone Town dar vi borjade var semester. Vi sov dar i tva natter och det har var varan utsikt vid frukosten:





Granderna i Stone Town ar helt fantastiska! Har skulle man kunna vandra runt hur lange som helst!




Piren. Har badar pojkarna, spelar fotboll och har allmant kul. Tyvarr ser man inga flickor :( Hade man fotts har sa hade man helst blivit pojke...


Har badar killarna pa kvallen! De hoppar fran piren och gor en massa roliga saker. De drar fram i stora grupper, hejar pa varandra och verkar ha hur kul som helst! Jattekul att sitta och titta pa!


Vi stannade inte i Stone Town sa lange, men vi kommer att fara tillbaka dit innan vi far hem!

Kommentarer
Postat av: mamma

Muskotnöten var häftig,som ett konstverk.

Gränderna i Stone Town var även dom fina, men jag undrar om han som har dragit alla kablarna vet vad han sysslat med. Kan hända att min kommentar bottnar i att jag är gift med din far elektrikern.

2012-05-03 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0