Timmarna pa flygfaltet

Nu har vi kommit ivag till Dar es Salams flygfalt och sitter har och fordriver tid. Bara 8 timmar kvar tills vart flyg till Doha gar... Flyget fran Zanzibar var dock ratt intressant! Det var ett 12-personers litet propellerplan. Julia fick sitta breve piloten :) Flygturen var 20 minuter, men valdigt lugn och fin! Och landningen var en av de mjukaste jag upplevt tror jag! Spannande spannande! Och det finns sa mycket mer spannande saker jag skulle kunna beratta om men det skulle ta for lange...

I gar traffade vi i alla fall en kille fran Zanzibar. Han visade oss runt och berattade en massa, fixade billiga priser och pa kvallen tog han med oss till en bar i Stone Town. En rastakille som vi traffat i Nungwi hakade pa ocksa :) En kul kvall var det, slutade med 2 timmar somn i natt. Sa det kommer inte vara nagra pigga brudar som stiger av baten hemma pa Aland vid 16 i morgon :) Men oj sa skont det ska bli att komma hem!

Aven om jag kommer att fortsatta skriva och lagga upp bilder fran resan ett tag till sa vill jag bara tacka er for att ni foljt med pa min resa, att ni orkat lasa och kommentera! Det ar roligare att skriva da man far nagon feedback :) Vi ses snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0