Den långsamma bloggdöden

Just nu känns det som att den här bloggen inte kommer att leva så länge till. Men jag vet inte.... Som ni vet så har jag sällan tid att blogga nu då jag börjat jobba. Den här riktigt usla uppdateringen just nu beror på att jag har utvecklingssamtal i skolan som tar oerhört mycket tid...
 
Men eftersom jag inte bloggar om jobbet och jag inte gör så himla mycket mer förutom att träna, så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Men samtidigt så tycker jag det kan vara jättekul att blogga ibland! Det är så kul att dela med sig av bilder till er!
 
Dock kommer jag snart att få min nya iPhone och då kan jag tänka mig att jag kommer att köra igång med instagram också/istället. Men jag vet inte. För jag gillar ju att ta bilder med kameran, men vad ska jag göra med dem om jag inte får visa upp dom? Usch vad jag velar. Jaaa, jag frågar er, vad tycker ni?
 
 
Just nu knäpper jag nästan bara bilder på hästarna. För det är inte så himla kul att fotografera vägen ut till jobbet varje dag... :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej nej nej, dö inte! Jag har ju visserligen själv drabbats av samma bloggdöd, och jag hinner inte ens läsa bloggar längre, men din är en av de få som jag ser till att läsa när jag har en stund över så du får inte sluta! :)

Svar: Hihi, ja de e lite samma för mig :) Nå jag ska försöka, kanske jag fortsätter men att det blir mera mobilbloggning... Vi ska se, ja slutar inte riktigt än :D
Fanny

2012-11-07 @ 22:23:42
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej, vet du du kan ju ha en mer passiv blogg o blogga då du e inspirerad o har tid:) ont e de hela världen fast det inte e varje dag eller vecka!:) kram

Svar: Ja, det kan jag ju förstås också ha :) Du är nog allt bra klok du min vän! Kram <3
Fanny

2012-11-12 @ 06:34:15
Postat av: Jossa

JA! Heja Instagram. Jag har just skaffat, skojsigt värre och väldigt beroendeframkallande. Nu när du får din I-phone så blir ju det perfekt också, lär vara en bra kamera i den så då kan du ta många fina bilder.

2012-11-16 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0