Hänt sen sist

Över en vecka har gått sen sist och rätt mycket har jag faktiskt hunnit med på den tiden! Förra helgen var jag, pappa och Syster till IKEA. Jag skulle ha en TV-bänk - som inte skulle vara vit, och gardiner - som inte skulle vara svarta. Jag kom hem med en vit TV-bänk och svarta gardiner. Men jag är nöjd ändå :)
På söndagen firade vi farsdag med middag och bubbel hemma. 
I veckan har jag pendlat mellan simhallen, Avancia, jobbet och där emellan har jag också hunnit sova litegrann. Jag börjar till och med komma ikapp i min sömnbrist! Det känns skönt..
 
Vad gäller maten har jag inte varit någon mästerkock den här veckan. Fantasin var lite låg så i tisdags frågade jag en kollega om hon hade något bra tips. Hon svarade pasta med pesto. Hmm, tänkte jag, kanske inte idag, men det ska jag komma ihåg. Följande dag frågade jag en annan kollega om hon hade något bra tips. Och vad tror ni hon svarade? Jo, pasta med pesto! Det var ett himla tjat om pasta med pesto så jag fick helt enkelt göra det för att se vad det är som är så speciellt med det. Jag kan inte säga annat än att det var lätt, gick snabbt, var gott och grönt.
Sen har jag också hunnit uppdatera min telefon lite och har numera en iPhone. Instagram är nerladdat och första bilden är publicerad:
Vill ni följa mig på instagram heter jag "fsonntag". 
 
Nu tackar jag för mig för den här gången. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0