Senaste veckan...

...presenteras i intstagrambilder, för något annat har jag inte :) 
 
Okej, det här är två veckor sen, men då hade vi roligheter hos mig. Kvällen förde med sig en del inressant som ni kanske kommer att få ta del av i ett senare skede ;)
 
Jag har också hunnit testa mig själv på ett 2 timmar långt spinningpass. Jag överlevde, men jobbigt var det! Meeeen, nog far jag på det igen!
 
Och här kommer dagens blunder:
körde från jobbet, kom ungefär 300 meter innan det tog stopp mitt i en backe. Snöstormen yrde och jag kom varken framåt eller bakåt. Handbromslåset (eller var det nu heter) hade fryst fast och ena bakdäcket stod så stilla det bara kan stå... Som tur var har jag snälla kollegor och pappor i klassen som hjälpte mig och efter en stunds trafikkaos kom jag iväg :D Men den här lilla röda saken fick jobba hårt för det...
 
-------------------------------------------------------------------------------
Även om det här nu inte var så många bilder så är det några. Och förhoppningsvis kan det bli lite mer uppdatering bara jag kommer igång med mobilbloggandet :) 
Avslutar i alla fall veckan med en söt bild på mig själv från när jag var barn. Känner ni igen mig? :)

Kommentarer
Postat av: lotta

oj nej så hemst me bilen :D haha!
Men söt e du som liten, o man ser nog helt klart att de du, samma finurliga glimt i ögat ;)

2012-12-01 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0