En blick tillbaka

Varje gång jag kikar i mappar med gamla bilder så funderar jag på denna fråga: Varför tittar man inte oftare på gamla bilder? Det är ju så himla kul! Minnen, skratt, känslor, ja allt bara väller fram då man hittar vissa speciella bilder.
 
Som den här till exempel. Första året i Vasa gjorde jag och några vänner en roadtrip där vi for genom halva Finland och hälsade på i allas hem. Här var vi på en stuga och jag var på väg ut och ta upp nät med en av de vänner som jag fortfarande har kvar i dag.
Eller den här. En jättespontan kväll som började med att jag satt ensam hemma och pysslade julkort och slutade med en helt fantastisk kväll med folk jag inte sett på ett bra tag!
Och den här är så rolig :) Blunder (lagnamnet som jag och mina härliga tjejer kom på någon gång under vår härliga simmarkarriär) i ett nötskal! Om drygt en månad ska vi äntligen återförenas för en härlig helg i Stockholm! ♥
Och den här underbara tjejen. ♥ Min klippa i Vasa! Fick ett fantastiskt kort häromdagen på posten som gjorde att jag började sakna dig ännu mer än vad jag redan gör!! Vi måste ringas! 
Och minnena till den här bilden lockar fram en massa goda skratt! Snöbrottning efter en sitz som resulterade i nycklar som föll ur fickan. De blev aldrig hittade, haha!
Jaa, det finns helt enkelt massor med bilder som är fyllda med en massa minnen. Jag kan ju dock inte lägga upp alla här då de flesta bara har ett personligt värde som inte går att förklara. Men ni vet nog alla vad jag pratar om ändå :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med! Sjukt kul att kolla på gamla bilder och få flashbacks! :)

2012-10-20 @ 18:53:11
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: lotta

Va kul att de kom fram:)! Ja va av o Ann i Vasa o då också blir man så fylld av bra fiilis o goda minnen:):)


Svar: Ja de kan jag tänka mig! Vi har så mycket att prata om nu att ja tror vi kommer behöva en hel helg..... :)
Fanny

2012-10-21 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0