Örebro

Ska börja detta med lite hamburgermetod. 
  • Först lite bröd (något positivt): kul att så många läste mitt förra inlägg! Det syns alltid väldigt tydligt vilka rubriker som drar till sig läsare :)
  • Sen köttet (något att förbättra): ingen kommentar?? Jag kan garantera er att jag skulle hitta liiiiite mer inspiration till att blogga om det kom någon kommentar här och där. Jämför det med en statusuppdatering på Facebook. Inte så kul om ingen kommenterar :)
  • Sen lite bröd igen (något positivt): ni ska ha en stor eloge för att ni orkar kika in här dag efter dag trots att det ibland är några dagar mellan inläggen ♥
Haha, ja, jag är nog lite påverkad av jobbet just nu. Men så blir det ibland.
______________________________________________________________________________________________
 
Men, över till rubriken. I Örebro blev det mycke shopping vilket resulterade i lite mindre bilder på annat kul. Så slottet i stan och omgivningen runt var nästan det enda som fastnade på bild. Men dom blev fina i alla fall! Njut av en fin höstdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry, e dålig att kommentera, ja tar alti bara såndän snabb blogg check o kollar igenom o läser vad alla skrivit, utan att lämna kommentarer. Men jätte kiva me besök till örebro :)! själv har jag varit på städkurs idag första av 4 ggr :D

Svar: Du är inte den enda :) Jag är också det, men när man skriver egen blogg märker man hur tråkigt det är utan kommentarer så jag har börjat kommentera lite mer :DUuuh, kul med städkurs! Haha!
Fanny

2012-10-18 @ 16:33:09
Postat av: Hanna

Åh vad fint det ser ut! Jättehärliga höstbilder :)

2012-10-18 @ 22:14:02
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: mamma

Hösten är vacker,visst är den det. Även staden Örebro är vacker,åtminstånde det lilla jag och pappa hann se när vi var där. Dom enorma fjärilarna missade vi dock!

Svar: Haha, ja men dom var bara där speciellt för oss!
Fanny

2012-10-19 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0