Pysselhelg

Sicken skön helg jag haft, ni skulle bara veta! Babysim i lördags morse följt av dans med Erica Dunder! Kvällen tillbringade jag med Syster. Vi åt sushi, såg film och hade det allmänt mysigt med tända ljus och sånt som hör hösten till. Sen pysslade jag ihop några glasunderlägg.
 
Nu ska jag bara pyssla ihop 6 till så är jag nöjd :)
 
I dag vaknade jag av ett mess med en inbjudan till ett kalas. Då det är söndag och inga butiker är öppna så bakade jag bröd och gav bort det istället. Njöt av en bit själv för en stund sen och om jag får säga det själv så var det fantastiskt gott!
Hälsolimpa
Sen har jag också passat på att fila och måla naglarna. Man känner sig så mycket piggare när man har snygga naglar! Den här gången blev det mörkgrönt lack med guldprickar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, så avis på Dunderdansen, hade varit så himla kul! Nåja, lika bra att jobbet kom ivägen, för eftersom jag blev sjuk hade jag ju inte kunnat gå ändå...
På tal om kalas förresten så funderar jag på födelsedagsfest 24/11, så jag hoppas du har passligt då! ;D

Svar: Ja det var verkligen kul! Men hon ska försöka ordna fler tillfällen då intresset var så stort, OCH försöka få till en kurs i vår! Det sku ju va hur kul som helst, hoppas du hakar på i så fall :)Jag har bokat 24/11 nu :D
Fanny

2012-10-22 @ 16:23:19
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh vad kul!! Då håller jag tummarna för fler tillfällen och framförallt för en kurs i vår!! :D Skulle va superroligt!
Hihi, härligt, då håller min plan! :D

2012-10-22 @ 18:36:55
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: Lotta

Tack för det! årets julklapps tips funnen! :D

Svar: Hihihi, så bra! :)
Fanny

2012-10-24 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0