Första passet inför Tjejvättern

I helgen var jag ut och provkörde min nya kompis som jag köpte för några veckor sedan. Så här fin är den!
En timme var jag ute och cyklade och 21,34 km blev resultatet. De första km gick inte så fort för det tog lite tid att lära sig växlarna och så, men när jag väl kom underfund med allt så var jag snabb som vinden! Det var så himla skönt och jag vet inte varför jag aldrig kommit på att det här skulle kunna vara en rolig träningsform??
 
Nu är det ju inte så mycket tid kvar på cykelsäsongen men det ska bli kul i vår sen när jag kan ge mig ut på ordentliga träningspass igen! Men slutsatsen är att Tjejvättern ska jag nog klara av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0