Backträning

I kväll stod det löparkurs på schemat. Passet bestod av jobbig backträning i småregn. Backen var rätt lång, ca 150 meter, inte så brant i början men mot slutet blev det ordentligt brant. För mina åländska läsare och andra som har koll så var det grusvägen vid Gnisten vi var och sprang i. Dock inte ändå upp, bara början på backen och upp för första branten :) Farten skulle vara snabb men inte max. 7 gånger skulle vi springa upp för backen, på vägen ner fick vi jogga sakta eller gå snabbt.
 
Jag har inte tränat på ett bra tag då jag varit sjuk så det var rätt tungt i dag! De sista vändorna fick jag lite tungt att andas då jag kom upp för backen, men jag klarade alla så jag är nöjd.
 
 
Vi har just ätit middag och sitter nu i soffan och slöar. Ska försöka ta tidig kväll i dag så jag får sova ut ordentligt inatt. Blir lång dag på jobbet i morgon med utvecklingssamtal till 18.30. Meeeen mina "tidiga kvällar" brukar inte bli så tidiga ändå, får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0