Strandhäng

Jag kan inte säga annat än att jag har det huuuur bra som helst här i Portugal. Vi bor på ett surfhostel som hittills har varit helt bra. I dag har vi legat på stranden och solat och några av grabbarna har provat surfa litegrann. Om en stund ska vi ha möte om surfkursen som börjar i morgon!
 
Det tar så länge att ladda upp bilder (och jag har inget bildförminskningsprogram som jag kan just nu) så jag orkar nog inte lägga upp så många bilder, men här kommer några.
 
Stranden vi var på i dag, den första bilden är en panoramabild över hela stranden.
 
 
Lite ostadigt såhär i början :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henni

Nice! Ser härligt ut, have fun :D

Svar: Det har vi!! Har surfat i dag!! Jeii!
Fanny

2013-10-13 @ 20:19:37
Postat av: Lotta

njuut <3

Svar: I will!! Har stått på brädan i dag! Alldeles på egen hand!
Fanny

2013-10-14 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0