Surf

Dagarna går och inte skriver jag några inlägg, men hey, jag är på semester så det är inte prio ett för mig! Vi surfar, slappar, cyklar runt och har det allmänt bra! I dag har vi varit och kikat på surf VM som råkar gå här just nu. Vi såg semifinalerna och finalen. Rätt häftigt att se de riktigt stora surfarna!! 


Jag har också lyckats dra på mig den klassiska semesterförkylningen. Måste dock säga att surfandet tycks vara den bästa medicineringen mot det. Då man sköljer både hals och näsa med saltvatten 4 timmar om dagen behövs varken halstabletter eller nässpray!


I dag har vi också varit ut på en cykeltur och fotat lite fina vyer, men dom får ni vänta på några dagar. Som jag sa tidigare så tar det sån tid att ladda upp bilder från kameran, så just nu blir det bara mobilbilder och mobilbloggning. Här får ni några fina bilder från de senaste dagarna :)

Spännarbilder i våtdräkt


Här hänger vi!

<3

Två tröttasurfade 

Ön till vänster är den vi cyklade ut till i dag!



Kommentarer
Postat av: mamma

Fanny,ser du hajarna som ligger på stranden bakom dig på bilden där du är ensam. Hoppas ni inte har sett några ute i vattnet!

Svar: Haha nej inga hajar!!
Fanny

2013-10-18 @ 14:48:44
Postat av: mamma

Otroligt att Anders Wiklöf har öppnat affär även i Portugal!

Svar: Hahaha, ja han är överallt!!
Fanny

2013-10-18 @ 18:47:16
Postat av: Lotta

häärligt! oj oj o va roligt att allt gått bra ni ser ju båda riktit proffsiga ut! :)

Svar: Taaaack :)
Fanny

2013-10-22 @ 09:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0